Τετάρτη 21 Ιουλίου 2010

Bump!




Σε ενα διμηνο κλεινει ενας χρονος απο την ιδρυση αυτου του ιστοτοπου και οι αναρτησεις ειναι λιγες και πτωχες. Οχι νταξ πτωχες δεν ειναι, αν μη τι αλλο ειναι τιγκα στην ποιοτητα. (αχεμ)
Δεν ξερω πως σκατα το θυμηθηκα αυτο το μπλογκι, να πω κι εγω την αμαρτια μου, το ειχα σχεδον διαγραψει απο το μυαλο μου. ΑΛΛΑ ΟΧΙ. ΕΠΑΝΗΛΘΑ(ΜΕ).
Οι πανελληνιες τελειωσαν και το μυαλουδακι μου επαψε να απασχολειται με βλακειες πλεον. Δεν εχει σημασια ποσα εβγαλα και ποσο εγραψα σε καθε μαθημα, αλλα περναω με μια Α διαφορα την περσινη βαση της σχολης που ειχα στο ματι. Γκρεητ; Γκρεητ.
Αφου λοιπον ξεπερασα ολες τις ηλιθιες ανασφαλειες για το επαγγελματικο μου μελλον και λοιπες μπουρδες, ειμαι ετοιμη να γραψω ρηβιουζ, τραγουδια, μουσικες, στιχους, τα παντα ολα.
Οποτε ναι.
Καλη μας αρχη για μια ακομη φορα, αν δεν βαρεθει και ο εταιρος συνεργατης.

-Rania

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου