Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2009

Playlist προς χαλαρωση


Αυτη ειναι μια playlist που εχω φτιαξει για να ακουω οταν λυνω μαθηματικα και φυσικη, αλλα επισης οταν περπαταω στο δρομο μονη μου ή αγναντευω εξω απο το παραθυρο. Γενικα σε διαφορες στιγμες οπου τα μονα ατομα που υπαρχουν ειμαι εγω και ο εαυτος μου.

1-Blind Guardian - A past and future secret
2-Bathory - Ring of gold
3-Stormwitch - Tears by the firelight
4-Corrosion of Conformity - Without wings

5-Steve Von Till - To the field
6-Porcupine Tree - Trains
7-Psychotic Waltz - My grave
8-Porcupine Tree - Pure narcotic


Σκεφτομαι ακομα που μπορει να τοποθετηθει το The Highwayman της Loreena McKennitt. Καπου ενδιαμεσα μαλλον..
Επισης αναμεσα στο 3 και το 4 μπορει να μπει το Flames of the end απο At the gates, το ειχα στην αρχη αλλα με ψυχοπλακωνε και το αλλαζα αμεσως:p

Ιδου λοιπον η μικρη(αλλα θαυματουργη-ξερεις ποσες ασκησεις εχω λυσει με αυτα τα κομματια απο πισω;!)playlist μου. Enjoy:)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου